Thai Airways och flygplansmat

För tillfället sitter jag i Bangkok och väntar på mitt plan till Phuket. Det går om ca. två timmar. Som tur är har de en liten Lounge med gratis wi-fi och kaffe, juice och kakor osv. Så här sitter jag och börjar känna mig lite trött. Kan inte direkt påstå att jag är hungrig, har nyss ätit frukost (åt frukost 04.30 Thai tid, alltså 22.30 svensk tid) kändes lite lätt konstigt måste jag säga. Men det är bara att vänja sig. Nu är klockan 06.30 här och det börjar ljusna nu. När vi landade för ungefär en timme sedan var det redan 27 grader, antar att det kommer vara det hela dygnet. 

Jag kunde inte sova så mycket på planet, så typiskt! Men det är bara att hålla sig vaken. Har dock kollat på 4 filmer, och ätit hur god mat som helst. Jag är verkligen imponerad hur de lyckas hålla maten så fräsch. Till middag blev det lax med spenat (som jag älskar) och någon stuvad potatis till. Och till frukost blev det scrambled eggs och bacon. Super gott verkligen! 

Framför mig satt en familj med en liten pojke, mamman var från Thailand och pappan var svensk! Det kan ha varit den sötaste pojke jag sett i hela mitt liv. Så jag insåg att jag måste nog skaffa mig en thailändare, eller adoptera. 


Vi hörs sen! :) 








Kommentarer
nettan

Fy vad du är modig, håll i väskorna, tänk på bangkok hillton filmen, ;) Beundrar dig SÅ mycket tänk vad du kommer växa på den här resan, hoppas du bloggar mycket, kommer följa dig KRAMAR i massor å va rädd om dig

Svar: Tack fina du!! Jag försöker blogga varje dag!! ❤️❤️ kram
Amanda Grahn

2013-10-30 @ 16:31:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0