Regn och bara regn

Det regnar och regnar, idag har det regnat non stop. Not much to do. Får väl damma av boken och sätta mig utanför mitt rum (för här inne vill man inte vara, blir deprimerad här inne) och läsa och lyssna på regnet. Så här i slutet på min resa ångrar jag att jag inte tog med min kamera, varför gjorde jag inte det? Samt min dator, för det har varit riktigt drygt att blogga från mobilen. 

Kan någon fixa ett jobb till mig som jag kan jobba "hemifrån" med så jag kan bo här och jobba samtidigt. Perfekt ju, sola bada och träna på dagarna och jobba på kvällarna.. Hmm.. Vad ska det vara då? Det tål att tänkas på :) 

Här är två bilder från beach träningen i lördags! Jag älskar att sprinta, sååå kul :) (plus att jag var snabbast) 






Kommentarer
Mamsen

Bra att du får tid att läsa :) Ser bra ut på bilden, nöjd. Puss på dig

2013-12-05 @ 09:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0