Surf house, Muay Thai och Patong

När man har mer och göra och umgås med fler folk så finns det inte tid att skriva här, men jag vill ju göra det för min egen skull och för er där hemmas skull. Vad har hänt? I onsdags åkte vi och surfade på The surf house, hur kul som helst, men så svårt! Jag ramlade bra många gånger och hade riktigt ont i halsen/nacken dagen efter. I fredags åkte vi på Muay Thai match, eller det var ju flera. Riktigt spännande men också så hemskt! Det började med att två pojkar i kanske 8-10 års åldern fightades, det kändes så fel att titta på när två barn slogs, jag njöt inte av att titta på det. Sen gick det uppåt i åldrarna. Två knock outs och en armbåge i pannan så det bara sprutade blod, som sagt! Kul att ha gjort det och vi får se om jag gör det igen, eventuellt på onsdag för då är det en tjej från Sverige som ska gå en match. 


Igår blev det en utekväll i Patong. Sjukt kul men mindre roligt idag :) 




Vädret har varit allt annat än bra den senaste veckan, regnar heeeela tiden. Förutom idag när vi fick se solen en liten stund. Införskaffat mig regnponchos, mycket bra, men denna vecka hoppas vi på fint väder. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0