Jag ber om ursäkt till mig själv

Ja för det mesta så ber jag om ursäkt till mig själv för att jag inte har skrivit några inlägg, hur ska jag nu komma ihåg vad jag gjort. Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Jag är inte längre kvar i Phuket, idag åkte jag vidare till Phi Phi öarna. Stannar här till på Lördag, och sen drar jag vidare till Koh Lanta i en vecka. Och sen åker jag faktiskt tillbaka till mina vänner i Chalong, Phuket. Och tränar de sista dagarna unna jag åker hem till kalla Sverige. Där har ni min plan. Vad har jag gjort den senaste veckan. 
Först kommer bilderna från surfingen.



Det var så fruktansvärt svårt, men till slut lyckades jag släppa snöret. 



Sen har jag ju gjort det gamla vanliga, tränat och ätit. 

Sista lördagen varje månad är det något som kallas för BBQ beatdown. Då köper man biljett, får äta hur mycket man vill, dricka öl (också hur mycket man vill) och så är det några matcher i Muay Thai och sen är det fest. Så det gjorde vi i Lördags. 


This Guy is hilarious! Han är en Muay Thai tränare för nybörjar gruppen. Han har en pinne, och den pinnen snärtar han till den som är lat med. Haha! 











Kul kväll! :) 

Igår besökte jag ett barnhem, som drivs av två svenskar. Eftersom jag funderat förut på att åka iväg som volontär så tänkte jag att det var ett perfekt tillfälle att åka och kolla. Så söta barn med olika upplevelser i bagaget. Väl omhändertagna av fantastiska människor. Hittade även en volontär där från Uppsala, världen är liten.

Nu är jag ju då på Phi Phi, ligger på mitt rum och lyssnar på regnet. Hoppas det avtar snart för jag är riktigt hungrig. 


Sprang till Tiger imorse när de öppnade och köpte frukost att ha med på båten. 
Jag orkade inte vara lika turistig som alla andra, herregud vad med kameror! Alla var helt galna på båten!


Trevligt meddelande på toaletten! 
Jag la mig på stranden trots det dåliga vädret och sov och lyssnade på musik! Fantastiskt skönt :) 

Här är en bild på min fina familj igår när vi Skypeade, haha de åt middag och jag fick vara med :) 





Kommentarer
Mormor o Morfar

Skönt att höra o se nått nytt från dej. Ta vara på veckorna som är kvar o sköt om dej och ha det så bra.

Svar: Tack! Det ska jag göra :) tiden har gått så fort. Jag vill inte att det ska ta slut! Vi ses snart :) kram
Amanda Grahn

2013-12-03 @ 16:39:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0