Kaffe vid poolen

Klockan är 19.30 och jag ligger vid poolen i mörkret, helt tyst.. (Eller.. Hur vet jag det? Jag lyssnar på musik. Haha) här ligger jag iallafall och dricker kaffe och bara tar det så lugnt man kan, och njuter av livet. Har precis varit upp till Big Buddha och kikat in utsikten lite. Och jag måste berätta om det mest underbara som finns, SUPER WRAP, innehåller kyckling, ägg, fetaost och spenat och det kan vara den grymmaste warp jag någonsin ätit! 

Morgonens Bodyfit gäng! 






Life is good people, life is good! Vi borde alla göra det vi mår bra av, allt är möjligt! Jag ska aldrig mer i mitt liv gå runt och göra saker som jag inte tycker om eller som jag mår dåligt av! Peace 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0