Söndag

Gråa söndag i sängen, vad klagar jag på? jag har gjort en pang"frukost" (klockan 12, mitt på dagen) men det är i alla fall frukost, även om den intas vid denna tid på dygnet. Egentligen borde man kalla fyllekäk för frukost också, för det brukar man käka ungefär 03.30. Nog om det!
 
Jag tänkte skriva lite för jag måste komma på hur bra jag har det. Jag har blivit så mycket bättre på det, men ibland faller man tillbaka. Jag gnäller på småsaker.. Har jag tillexempel en för tung väska att bära på stan så kan jag tycka att mitt liv suger, att jag inte är lycklig. Igår märkte jag att det var hål i mina skor, så jag blev dyngsur om båda fötterna, och då kände jag den där känslan. Jag tänkte nu att genom att skriva av mig lite så kanske jag kommer att sluta tänka så. Det pågår ganska mycket i min skalle för tillfället, jag slutar jobba på två veckor och drar iväg om tre. Det närmar sig med stormsteg och jag kan inte fatta det riktigt, dessutom kan jag inte sluta tänka på det. Egentligen förstår jag inte varför jag måste tänka så mycket på det, det är ju bara så att jag ska åka. Det är inte direkt så att jag måste fixa någonting innan resan, det mesta är faktiskt klart. Nu ska jag försöka att inte tänka mer på det idag :)
 
I fredags åkte jag till min vän Niccole! Bilden får tala för sig själv, just love it! Dessutom fick jag snygga naglar :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0