Miss Amanda jetlaggad

Har aldrig förr varit med om detta, att vara så trött. Igår var jag vaken i princip 24 h med några små Powernaps där i mellan. Inte konstigt att man är trött. 

Allt flöt på så sjukt bra igår, blev hämtad av en man på Phuket AirPort. När jag kom ut i havet bland taxichaufförer som erbjöd skjuts så såg jag mitt namn. Han höll upp en skylt med AMANDA GRAHN. Tydligare än så blir det inte. Bilturen tog 40 minuter och han skjutsade mig direkt till Tiger (där jag ska träna), så jag kunde anmäla mig. Sen sa kvinnan i receptionen, kom tillbaka om några timmar när du är redo så ska jag berätta allt för dig. Så fick jag skjuts till hotellet, bara 800 m. bort och blev visad till rummet. Jätte fint hotell och jätte fint rum. Så min tanke var att hålla igång hela dagen, gå ut och sola och sen dra och träna och käka där. MEN, jag skulle ju bara ta en liten powernap i sängen kl. 13 (Thai tid) då hade jag varit vaken i 24 h. Och sen sov jag, till kl. 18. Och insåg att det är lika bra att jag sover vidare, så jag släkte och sov vidare till nyss. Vaknade kl 06,00. Känner mig fortfarande trött men jag antar att det är så det är ett tag :) 






Puss och kram :) 


Kommentarer
Suzann

Ha det superhärligt!
Kramar
Suz

Svar: Tack :) allt är toppen här :) kram
Amanda Grahn

2013-10-31 @ 08:30:31
URL: http://vardagssaker.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0