Mat och ösregn

Imorse när jag vaknade så gick jag iväg till Tiger, (träningsstället) och gick igenom lite grejer, sen åt jag frukost. Jag har bokat något som heter Meal plan, och då får man två mål mat om dagen i 30 dagar, man kunde välja också och ha 4 mål om dagen i 15 dagar osv. Det gäller att vara smart! Alla maträtter har ett nummer. Så till frukost valde jag två nummer, och då berättade hon för mig att varje nummer var en måltid. Aja, jag åt inte här igår tänkte jag. MEN, säg att en hamburgare kostade 300 Bath, och en proteinshake som kostade 50 Bath kanske. De räknas alltså som en måltid var för sig. Oavsett hur mycket det kostar. 

Vi gick en liten Camp tour, och kollade igenom stället och alla saker som finns att göra och utrustning som finns att köpa, om man ska testa till exempel boxning eller Muay Thai :)

Jag stannade kvar och käkade lunch, sen gick jag hem för att Powernapa lite, blev en lång powernap! 2,5 h sov jag. Blev ingen träning idag, fortfarande helt mosig i skallen. När jag vaknade öste regnet ner, men det slutade efter bara några minuter. 

Imorgon tänkte jag sätta igång, Yoga direkt på morgonen och sen köra Body fit :) spännande att se vad det är för något. 

Nu tänkte jag ta mig en sväng för att se hur stället ser ut utanför hotellet! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0