Let's give it a try

Här ligger jag i sängen med en kopp té och tänkte ligga här tills jag ska sova, vilket egentligen borde vara om 25 minuter men det brukar sällan bli så när jag har datorn i knät, det blir lätt så att man slinker in på alla möjliga hemsidor. Ett exempel på det är att jag la mig i sängen för 35 minuter sedan, och tog upp datorn för att skriva ett inlägg. Och ja, ni ser ju vad som hände. Kom på att telefonen behöver uppdateras, och innan det måste jag lägga över bilder på datorn för minnet på telefonen var fullt. osv. MEN, nu tänkte jag då skriva det här låååånga inlägget som ni alla väntat på.. haha! Vi får se hur långt det blir och hur mycket jag har att skriva om.
 
Jag tänkte berätta lite om mina planer för hösten!
 
Om tre veckor slutar jag jobba, jag har sagt upp mig för att upptäcka vad livet har mer att erbjuda :-)
Vad gör jag istället? Jag börjar med att dra till London med min fina vän Niccole, i fyra härliga dagar ska vi köra morning runs in hyde park, och dricka afternoon tea. HERREGUD vad jag längtar! och vi får inte glömma SHOPPING!!! Sen återvänder vi hem till kalla Sverige och då är jag hemma i fyra dagar och sen sticker jag till Thailand - Phuket - Chalong - Tiger Muay Thai. That's where my journey begins. Jag kommer att vara borta i 7 veckor. De första 4 veckorna kommer jag att träna på ett training camp. Gå in och kika här om ni vill se vad jag kommer att syssla med. www.tigermuaythai.com .När jag varit i Thailand en vecka kommer min gamla klasskompis Sandra och hennes kille, som btw varit i Australien i över 6 månader nu. Det ska bli kul att träffa henne igen, det var genom henne som jag fick nys om Tiger. Resterande 3 veckor kommer jag att glida runt, ta dykarcert osv.
 
Nu kom jag inte på något mer att skriva om. Fortsättning följer :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0