Godmorgon Sverige

Ja då har jag precis vaknat upp i min egen säng, vilket jag inte kommer göra på nästan två månader. Konstig känsla! Nu är det uppstigning som gäller för att om några timmar ta sig ut till Arlanda. I natt har jag gjort allt annat än att sovit gott. Somnade kl. 01 och vaknade igen vid 03.30 och tyckte att jag sovit klart. Lyckades somna om igen och vakna vid 07. Så nu är det bara att pallra sig upp så jag kan sova någonting på planet. Fast det lär dock inte vara några problem, somnar så fort jag sätter mig någonstans.
 
Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag kommer att vänta mig. Så spännande :-) Vi hörs i Thailand, eller kanske på Arlanda. Kram


Kommentarer
Suzann

Ha en härlig resa och sköt om dig! Njut i stora drag på ditt stora äventyr.
Kramar från oss i Sövde

PS. Vi klarade oss fint i stormen, endast strömlösa lite då och då.

2013-10-29 @ 09:02:39
URL: http://vardagssaker.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0