Yoga, kan det vara jobbigt?

Skönt att starta dagen på ett skönt sätt, chill med Yoga. HELL NO! 
Jag ska aldrig mer underskatta detta, herregud vad jobbigt det var (sen gjorde det väl inte saken bättre att det var 28 grader och sol) svetten rann och jag behövde gå och byta linne innan nästa pass. Svårt är det också, så detta ska verkligen utövas fler gånger för det här måste jag bli bättre på :) 

Efter Yoga var det Bodyfit som gällde, ingen frukost i magen så kanske detta inte var en så bra idé (iallafall inte att börja med) Bodyfit är ju nästan som crossfit, antar jag! Jag har inte testat crossfit förut btw. Vi gjorde iallafall 11 olika stationer tror jag det var, 1,5 minut på varje och så höll vi på så i 1 h. 5 burpees och 10 upphopp efter 1 minut. Tror dock att hon körde olika upplägg varje gång. Det var så sjukt jobbigt och svetten bara rann så det var inte klokt! Aldrig någonsin varit så utmattad. Det var å andra sidan skönt också. Kände mig lite snurrig i mellanåt måste jag erkänna, så tog det lugnt då. Vill inte svimma på första passet. 

Efter passen blev det frukost och sen hem och slänga mig vid poolen. Började prata med en kille från Australien och två från Norge. Innan har jag pratat med några från Storbritannien och Kanada. Jag förstår knappt vad de säger, jag har jätte svårt att höra.. But I guess I get used to it. Norrmännen fatta jag inte fast våra länder är grannar. Dock deras engelska förstod jag perfekt :) 

Nej nu ska jag nog gå och äta lunch :) 








Kommentarer
Sofie Johansson

Hörredudu, du glömde mig här i kalla Sverige!!

Svar: Kom hit till mig då!! 😃 💕
Amanda Grahn

2013-11-01 @ 16:44:35
URL: http://sofiejohanssonfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0