Träningsfri dag och sovmorgon

Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet, så jag struntade i allt jag hade tänkt att göra idag och tog en rejäl sovmorgon. Vaknade vid 7 först och var hungrig, gick upp och åt och la mig i sängen igen. Sov till 12. Då kände jag något annat jag inte gillade, halsont! Typiskt tänkte jag. Det är egentligen inte kpnstigt att kroppen säger ifrån, 12 träningspass på 6 dagar är inte direkt mänskligt. Dessutom kände jag lite smärta i ryggen. Så jag tog det väldigt lugnt, gick och åt omelett och satt kvar där väldigt länge och bara tog det lugnt. Gick till Apoteket och bad om någonting för halsen, fick en spray som jag ska testa i 3 dagar. Hjälper det inte skulle jag komma tillbaka. Vi får se vad det är för någonting, har bara testat den en gång och känner väl inte direkt någon skillnad. Värt att testa iallafall. Tror jag på att godis hjälper, så gör det nog det! It's all in your head :) 

Träningsfri dag idag alltså, det blir nog några vändor i poolen iallafall :) 




Kommentarer
nettan

Hua så du håller på :) . tat lugnt kvinna, du börjar se tunn ut, hoppas du har en underbar resa MEN tat lugnt PUSS <3

Svar: Jag lovar att ta det lugnt :) jag ser inte tunn ut, ingen fara :) jag går bara upp i vikt så allt är som det ska! Puss ❤️
Amanda Grahn

2013-11-13 @ 19:31:54
Suzann

Krya på dig och träna inte med halsont!
Kramar
Suz

Svar: Tack :) här har de bra medicin så det gick över på en dag! Kram
Amanda Grahn

2013-11-14 @ 08:33:51
URL: http://vardagssaker.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0