thank god it's Friday

Fredag, javisst är det fredag :) precis kommit tillbaka efter ett crossfit pass. Jag bara älskar att träna här, man får så mycket hjälp och de visar en hur man ska göra så man inte gör illa sig och kommer fram till en och säger om man gör något bra. Så underbart!! 

Ska bara duscha, sen åka iväg på sunset Yoga, ingen yoga fantast men det ska bli kul att testa på. Instruktören ska tydligen vara grymt bra! 

Hoppas det här fina vädret håller i sig i helgen, jag tror dock inte det men vi kan alltid hoppas. Tanken är att vi ska på utflykt på söndag, vi få se :) 

Ha en grym fredag så hörs vi! 


Egentligen är jag emot Red Bull, men jag kände att jag behövde lite energi :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0