Sunset Yoga








Bilder från ikväll och från stranden i går. 

Den där ljuslyktan eller vad det heter, är inte så lätt att fixa som det ser ut som. Den var hemsk! Först fick vi inte eld på den och sen när vi väl fick eld på den så ville inte vinden ta den, så jag offrade mig och sprang efter den (nerför) för vi ville inte ha någon skogsbrand. Ramlade, slog i tårna osv. Lite skrapsår på låret men ingen skogsbrand som tur var. (Ni vet filmen, en gång i Phuket.. Det hade ju varit snyggt) 

Jag kommer nog kunna få lite fler bättre bilder från ikväll, för det var en kille där med en bra kamera som fotade. Jag känner inte honom men min vän Lar, (som känner alla) skulle fixa bilderna till mig :). dessutom tog instruktören lite bilder, hon skulle lägga ut dem på sin facebook sida så då kan jag ta dem där. 

Nu ska jag sova så jag orkar imorgon :) goodnight! 


Kommentarer
Suzann

Men fina är de, de där "lyktorna":) Hoppas du inte slog dig alldeles för mycket!

När jag såg den ena bilden, med ryggtavlorna så blev jag så förvånad - den blonda tjejen i långbyxor liknar Anna Runståhl-Zahn väldigt mycket! Visserligen brukar hon vara i Thailand så här års, men inte kan det väl vara hon?

Kram
Suz

Svar: Ja de är jätte vackra! Nej inte så farligt, mest bara lite panik över att den inte ville lyfta!

Hon heter Ocean Bloom och är från USA, googla på hennes namn! Jag gror att hon är ganska känd.

Kram :)
Amanda Grahn

2013-11-15 @ 22:17:05
URL: http://vardagssaker.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0