Night Market

Igår blev det ingen sväng till varken Patong eller till någon strand. Poolhäng hela dagen faktiskt! Grymt skönt och för typ första gången så var det nästan fullt med folk vid poolen! Alla pratade med alla och vi hade grymt kul faktiskt :) har börjar snacka lite med en från Australien och en från Irland, as sköna! Så igår åkte jag och Australien till The Night Market! Det var verkligen en upplevelse, mycket folk, mycket saker och mycket mat. Det var så sjukt mycket saker att äta så det var inte klokt! Och man hade absolut ingen aning om vad det var, inte en aning! Det kunde vara vad som helst! Jag vågade inte prova någonting, det kändes som jag skulle bli sjuk direkt då. Efter ett tag började jag må illa så vi gick därifrån. Det fanns sjukt mycket saker, köpte inget denna gång.. Åkte mest dit för att kolla in stället! Men det blir definitivt fler gånger! 

Efter det åkte vi hem, utan att äta middag! Var inte ett dugg hungrig efter att ha sett alla småkryp som man kunde äta, och allt annat konstigt friterat! Så jag gick och la mig i sängen :) somnade efter 1 timme och sen tänkte jag ta sovmorgon i morse, och visst blev det sovmorgon men vaknade typ hela tiden av min ac som har ett eget liv (Ilandsproblem i know). Men sov endå till 9 så nu är jag utvilad. Ingen träning idag heller, det är nämligen inga klasser idag på Tiger, så det får bli imorgon istället! Då ska kroppen få jobba igen :) 

So im guessing that i will do the same thing i always do, lägga mig vid poolen och glassa :) brände mig lite i ansiktet igår, men det har lagt sig idag! Jag tar det lugnt med solen iallafall! Jag lovar mamma :) 

De andra blev lite avundsjuka på mig, att jag kommer från Skandinavien och blir så här brun efter 3 dagar i solen! :) 

Jag frågade Australien om det alltid blev  mörkt såhär tidigt! Han va garvade åt mig! Tänk vad bortskämda vi är i Sverige, iallafall på sommaren! Ljust hela dygnet nästan :) åh nu längtar jag till svensk sommar! 

Ha det bra alla fina där hemma! Vi hörs 

Fick en bild på mina fina vänner som har varit på årsfest med laget! Där hade jag definitivt velat varit ikväll <3



Den här omeletten skulle jag kunna leva på, dygnet runt! 

Har druckit min första kaffe på 5 dagar! Det var sååååå gott. Man blir inte sugen på kaffe på samma sätt när det är såhär varmt, men idag var jag det! 


Kommentarer
jossis

vi hade iaf kul åt dig, dansa åt dig, och sjöng åt dig. så du vet!!
pussssssss

Svar: Det låter underbart! ❤️
Amanda Grahn

2013-11-03 @ 11:28:51
URL: http://josefinef.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0