Lördag hela veckan och Thaimassage

Jag tog en Thaimassage i torsdags, och OM det var skönt. Så välbehövligt. För 60 kronor fick vi 1h massage, helt klart värt. Hon bokstavligt talat spöade skiten ur mig, hon var grymt bra! 

Ja och så var det Lördag idag, här är det ingen skillnad på lördag eller måndag. Man vet inte vilken dag det är knappt, men det är ju det som kallas semester. Samma ska med måltiderna, man behöver inte kalla dem för tex. Lunch eller middag. Man kan bara kalla dem för måltider, det räcker.. Så kan man äta dem när man vill. 

Förtillfället ligger jag i soffan på hotellrummet, kom nästan precis tillbaka efter frukosten. Och om 20 minuter ska jag och Sandra gå på crossfit. Sista passet för denna vecka, imorgon är det en välbehövlig vilodag. Med detta pass har jag tränat 12 pass denna vecka (plus simning i poolen) kroppen är minst sagt mör nu. Men detta är så kul och jag mår så bra :) 

Idag åker vi nog iväg till ett shoppingcenter och ikväll eventuellt nattmarknaden igen. Och imorgon blir det stranden hela dagen :) looking forward to it!! 

Ha en trevlig helg :) 






Jordnötssmör!!! Detta är min räddning, :) detta med banan eller ananas!! Så gott! Dock kan jag inte äta ananas nu på någon dag för jag har fått så ont i tungan efter att ha ätit för mycket! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0