Jag lever

Hej! Jag har inte glömt er och jag lever, det har inte funnits så mycket att skriva om de senaste dagarna. Vädret är inte tip top, (28 grader) men molnigt! 

Vad har hänt de senaste dagarna? 
I söndags, sov länge.. Söndagar här är restday, ingen träning på söndagar! Det var välbehövligt. Gick och käkade frukost, min dagliga omelett, den är så god och jag undrar hur jag ska klara mig utan den sen.
Jag tog en taxi till stranden, trots det ostabila vädret. Jag kände att jag behövde ta mig till stranden, den ligger ju inte nästgårds så man åker inte dit varje dag. Jag åkte till Kata beach. Fin strand, mycket folk och skönt i vattnet. Gick längs stranden två vändor för att leta efter Sandra och Pontus som åkt i förväg (som btw inte ens var där för vi hade missuppfattat varandra) det började ösregna efter en liten stund. Vad ska jag göra nu då tänkte jag, så jag gick och käkade lunch, fast jag inte ens var hungrig! 
Pad Thai, älskar! 

Efter ett tag slutade det regna, så jag gick ner på stranden igen, la mig på handduken och somnade (så typiskt mig), sov en stund, badade och sen åkte jag hem. :) 

När jag kom hem så kände jag att det var lika bra att hitta på något, så jag bestämde mig för att åka till nattmarknaden. Beställde taxi och satte mig och vänta. Medan jag väntade kom
min vän Lar, och han tyckte inte att jag skulle åka ensam så han följde med. Kul med sällskap :) 




Så här kul kan man ha! och det hade vi :) 

Igår hände det nog inget särskilt, träning på morgonen och på eftermiddagen. Poolhäng där emellan :) 

Idag: 

Big Buddha run! Jobbigare denna gång men bättre tid fick jag. Två minuter snabbare, får se till att slå det nästa vecka. 
Before training. Jordnötssmör, banan och ananas :) 




Lunch :) 

Nu åskar det och blixtrar och jag ska försöka sova för jag har ont i skallen! Sovgott :) 




Kommentarer
Gustav Karlbom

Heej.
Din blogg får mig verkligen att sakna livet och träningen i thailand :) man blir lite avis när man ser alla tränings, mat och sol och bad bilder..

Något jag gjorde som jag tyckte var roligt var att åka wakeboard på phuket wakepark. Så det rekommenderar jag om du gillar sånt :)
Hoppas du får en fortsatt bra resa!// Gustav

Svar: Hej! Vad roligt att du kommenterar. Hur länge sedan var det du var här? :)

Åh vad roligt! Det ska jag kolla upp. Jag har dock aldrig provat, men någon gång måste vara den första :)

Tack så mycket :)
Amanda Grahn

2013-11-12 @ 21:45:22
URL: http://mmafighter.blogg.se
Gustav Karlbom

Jag var där i 2 månader för cirka 6 månader sen och har längtat tillbaka varje dag haha :) Men som tur är så åker jag tillbaka igen den 29 november och stannar i 5 månader! Så vi kanske springer in i varandra.

Ja exakt. When was the last time you did something for the first time? Lite så tänkte jag när jag var där och försökte göra så mycket nya grejer som möjligt.
Hemma i Sverige blir de lätt att man fastnar i ett ekorrhjul och gör samma saker hela tiden. Så passa på och njuta, testa nya roliga grejer och leva livet medans du är borta :)


Svar: Det låter ju grymt!! :) jag åker härifrån den 2 dec, så vi lär nog springa på varandra då!

That's a good one :)
Ja verkligen, det ska jag göra.. Måste testa så mycket som möjligt :)
Amanda Grahn

2013-11-14 @ 13:21:59
URL: http://mmafighter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0