I väntans tider

Herregud så här länge har jag nog inte varit vaken på hela den här veckan. Sandra och hennes kille kommer ikväll och de skulle ha kommit typ kl. 23 och nu är klockan 23.45! Jag tänkte att jag väntar en kvart till sen går jag och sover, jag får helt enkelt träffa dem imorgon istället! Det kan ju faktiskt vara så att någonting blev försenat. Vi får se när de dyker upp. 

Idag har jag tränat två gånger, båda gångerna var det riktigt tufft! Men så kul :) orkar inte skriva så mycket mer om det! Lägger upp lite bilder istället! 

Att springa/hoppa i däcken var så roligt! 

Den där blöta fläcken är från min rumpa.. Hahah! 

Stor handlat idag för hela 50 kronor, hela den där klasen med bananer kostade 10 kr. Helt galet :) 



En stooooor kaffe :) 

Puss och kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0