Tar mig tid att skriva blogginlägg

Ja det märks ju att jag börjat jobba igen. Med all "fritid", om man nu kan kall det så, som jag hade när jag var sjuk så fanns det mycket tid till att blogga och gör om bilder och maila dem till mig själv så jag kan skriva från datorn. Mycket med detta. Men nu på min korta rast tar jag mig tid för att skriva lite. Jobbar nämligen sent idag så jag hinner nog inte skriva något ikväll. Tänk att det redan är fredag imorgon. Tre dagars veckor bör det vara fler av, åh så skönt! Imorgon far jag till älskade Stockholm och myser med min karl. Jag har inte varit i Stockholm på säkert en månad och jag och Sebbe har inte haft en hel helg med varandra på kanske tre veckor. Trist! Men sådant är livet, nu ska det iallafall mysas hela helgen, fredagkväll till söndagkväll.

Igår köpte jag en vårmössa. Älskar den!
Slänger även upp en bild på frukosten imorse. Nu blir det ordning och reda igen :) (även om jag faktiskt alltid är rätt duktig med maten).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0