Tacofredag

 Kl 16.15 så slog klockan helg, så underbart skönt. Inga barn att ta hem efter jobbet så jag åkte direkt till Stockholm. Det flöt på bra till jag kom till Kista, då kom jag på det. Just det, jag ska till Stockholm och i Stockholm är det köer. Det tog 1 h och 15 min att åka när det normalt tar 55 minuter. Jag åker alltid senare när jag ska till Stockholm, för antingen har jag jobbat till 18 eller så tränar jag, så jag missar alltid rusningstrafiken. Då fick jag känna på det också, jag som glömt hur det var med köer eftersom jag alltid ser till att missa dem.
 
Mötte upp Sebbe på City Gross. Han hade redan börjat handla, jag la bara till lite frukt som jag behöver för att leva (ungefär), det finns inget bättre än frukt och grönsaker. Älskar det. Vi gjorde tacos och kollade på gladiatorerna.
 
Imorgon väntar Ikea, otippat va?
 
Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0