Alternativ till äppelpaj

Fick två jätte söta små formar av Isis när jag fyllde år. Precis sådan jag tänkt att jag ska köpa. Jag ska definitivt köpa flera. Ville prova att göra någonting i dem, så jag kollade upp ett recept på en äppelpaj, fast betydligt nyttigare. Den blev inte lika god som vanlig äppelpaj, men jag tyckte absolut att den var god. Bör provas, det som är bra att man kan lyxa till det lite och göra den till frukost eftersom det inte är så onyttiga saker i den.
 
Det receptet hittade jag: Här
 
Där jag hittade detta recept fanns det även massor av andra recept att prova.
 
 
 
Fixade även till morotskakan till de andra, morotskakan låg i frysen och glasyren var kvar från när vi firade min födelsedag förra helgen. Snygg blev den.
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Tack för kakan, god var den

2013-03-05 @ 22:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0