Lchfmgäo

Low-Carb-High-Fat-Men-Godis-Är-Okej.
Dieterna är många och jag gillar denna. Eller egentligen gillar jag inte Lchf heller men jag gillar kombinationen att godis är okej. Jag kör inte någon särskilt diet. Äter/dricker man lagom av allt så tror jag man klarar sig fint. (Grönsaker kan man väl kanske äta mer av om man vill). Denna dag blev det väldigt mycket av det goda, eller denna kväll om man säger så.

Jobbar ju som barnvakt ikväll och när vi kom hem så låg det en lapp med vad vi kunde göra till middag och att vi kunde göra efterrätt om vi ville. Middag blev hamburgare och efterrätt banan med choklad. Smaskens! (Som 4åringen säger)

Kidsen sover och jag väntar på föräldrarna, blev lite fika till när de somnat. Pärontarte och kaffe! Jag borde sluta jobba hos den här familjen, med tanke på att det alltid blir fika och super god mat.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0