Host, hack, fräs, snörvel

Ja, det är ungefär så det låter hemma hos oss för tillfället, fyra av fem familjemedlemmar är sjuka. Jag har varit hemma från jobbet i tre dagar nu, och ska vara hemma imorgon också. Jag känner mig pigg men jag hostar fortfarande och jag provade gå till brevlådan och blev väldigt andfådd och hostade ännu mer. Jag ska försöka ta mig ut en sväng iallafall, vädret är så fantastiskt idag. Jag tror på att man blir frisk av friskluft.
 
Så här länge har jag aldrig varit hemma från jobbet. Jag har varit sjuk en dag tidigare, och då hade jag njurbäckensinflammation. Så på 1,5 år har jag varit sjuk 1 dag, och så nu då.
 
Nu får det vara slutpratat om förkylning
.
Lägger upp en bild på min härliga frukost för några dagar sedan,
-Bananpannkaka (Kan vara den bästa frukosten) : 1 ägg och 1 banan. Vispa ihop och i med massor av kanel. 
 Man kan dryga ut med ett till ägg, då räcker det till flera.
-Kvarg blandat med funlight
-JORDGUBBAR
 
Gott och nyttigt, bör testas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0