Födelsedag och resor

Jag tyckte att det var nyss som jag skrev om att jag fyllde år snart, men det var förra året. Det är inte så speciellt att fylla år längre, mysigt att träffa alla i och för sig, och att fixa och trixa i köket lite. På Söndag blir det iallafall lite firande med lunch och fika.
 
Jag går in på jätte många bloggar som jag läser och blir inspirerad till att skriva själv, sen går jag in på min sida och kollar om jag skrivit något nytt inlägg, fast jag vet att jag inte har det. När jag läser alla andras bloggar som sagt blir jag inspirerad, och går direkt in och ska skriva ett inlägg. Jaha, vad ska jag skriva om då? Jobbade idag, punkt. Jag hittar liksom inget flow.
 
En sak kan jag skriva om, vi pratade om resor idag på jobbet. Är så sugen på att åka någonstans. Det var tänkt att jag skulle åka till Grekland i början på juni med mina kusiner, men fick inte ledigt från jobbet så det sket sig. Bara att försöka pricka in några röda dagar och åka på en weekend. Jag är sugen på London i vår, vill verkligen! Men jag tror inte att jag har någon reskompis. SÅ, är det någon som vill åka till London med mig vid kristihimmelsfärd?
Barcelona vill jag också åka till, plus att Sebastians syster flyttar dit om typ två veckor, så då är det perfekt tillfälle att åka och hälsa på henne. Sebbe ska åka vid påsk med sin mamma, sjukt avis! Eventuellt kanske man kan få till något i sommar, då är jag ju faktiskt ledig massor och behöver inte anpassa mig efter jobb, då kan man bestämma att man ska åka bara ett par dagar innan. Det behöver inte bli så fasligt dyrt heller, boka sista minuten eller bara en flygstol. MEN jag jag har ju faktiskt stora planer inför hösten och resor så jag ska nog inte klaga, och denna gång ska jag se till att det sker. Jag berättar mer en annan gång :-)
 
Jag fick lite flow iallafall :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0