25 Februari 2013

Ja, då var det min 21 födelsedag idag. Herregud. När jag var 12,13 år så tyckte jag att när man var 21 då var man stor. Riktigt stor, vuxen alltså. Jag har inte direkt spenderat denna dag på det mest optimala sättet. Jag vaknade första gången 01.20 av att jag drömde att jag kvävdes av täcket. Sen vaknade jag kl. 7, kl. 10 och sen kl. 12. Gick upp för jag var väldigt hungrig. Tog tempen, 38.8 grader, det kändes kan jag säga. Tog en ipren och kände inte för att äta längre. Blev sugen på kräm och godis. Så Albin som var påväg hem från stan stannade och köpte det.
 
Ja jag känner mig rätt bitter. Jag ville inte fira min födelsedag genom att ligga och må piss. Hade ju lite firande igår, men man vill att dagen man fyller år på ska vara lite speciell, med lite firande iallafall.
 
Idag blev det ingenting.. Jag fixade lite jordgubbar med vaniljkesella och satte ett ljus i, det var väl det närmaste jag kom.
 
Aja, det finns dem som har det värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0