Söndag

Härliga söndag, ja det känns faktiskt som en bra söndag idag. Dock så ser jag precis nu några svarta moln på himlen och träden svajar extra mycket. Hoppas inte på något regn nu, det räckte med det vi fick igår. Jag vill komma ut på en långpromenad idag för att få igång benen igen efter loppet igår. Det var inte min bästa prestation igår. Klarade inte att springa hela vägen, sprang lite för fort i början, hade antagligen inte fyllt på med rätt energi för att orka. Jag var helt slut helt enkelt och så får det vara. Jag är lite missnöjd men det gör inte så mycket, det var bara ett lopp. Trots regn och kyla så var det en jätte trevlig dag med massor av gratisprylar och massor av människor. Det enda jag kan tycka var negativt med igår var rundan som vi sprang. Det var en runda på 5 km, det betydde alltså att vi som skulle springa 10 km fick springa två varv. Det var inte så himla kul om jag ska vara ärlig, det var hemskt psykande. Vid varje kilometer var det en skylt där det stod hur långt man sprungit. Så när jag sprungit 2 km, då stod det också en skylt med 7 km eftersom vi skulle springa två varv. Det var hemskt, ska jag springa så ska jag bara springa på. Inte springa flera varv.



Köpte ett childhood armband igår och ett grymt paraply!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0