Denna dag är värd ett blogginlägg

Vilken fantastisk dag jag har haft. Imorse vaknade jag kvart i sex av klockan, låg kvar ett tag. Efter en stund kom mamma in och sa: idag är jag uppe först, det finns tévatten färdigt. Först trodde jag att jag hade försovit mig, för det är oftast då mamma brukar komma in till mig. Men icke idag! Jag gick upp och tog en dusch och gjorde mig en smoothie och åt finncrisp med morotsmarmelad på som mamma har gjort, det är på farmors recept! Super gott är det. Åkte till jobbet, avverkade alla mina timmar där och tog med mig två pojkar hem till dem, vi missade det värsta spöregnet när vi gick hem som tur var. Lagade mat till dem och var där till 19.30. Åkte direkt efter till Inter Sport. Mamma och mina bröder var där. Jag unnade mig själv ett par converse. Eftersom (det bästa av allt) min lilla Opel blev såld idag så kunde jag unna mig ett par skor. Skönt att bli av med den. Åkte och hämtade ut mina träningsbyxor från röhnisch som jag vunnit. Jag vinner aldrig något men så var jag med i en tävling för några veckor sedan och så fick jag brev hem i måndags om att jag hade något att hämta ut. På lördag ska jag inviga mina nya anti shake byxor. (frågan är om det verkligen inte skakar alls när man har dem på sig, svårt att tro)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0