dålig period

Jag har inte någon bra bloggperiod just nu. Det prioriteras inte först direkt. Det kanske kommer en bra period snart då jag skriver lite mer, till dem som tycker det är intressant att läsa om mitt super spännande liv. Jag kan iallafall berätta om min dag idag. Gick upp vid nio eftersom bilen skulle besiktas 10.40. Så jag och mamma åkte in till stan i regnet med lille Astran. Den gick igenom smärtfritt. Efter det så åkte vi till Stadsparken och gick på Bondens matfestival tror jag det hette. Där stod de massor av bönder eller vad man nu ska kalla dem, de stod där med närproduverad mat iallafall och det var ingen höjdare eftesom regnet öste ner. Allt var superblött och geggigt blev det i gräset. Vi fick med oss lite ostar och grönsaker.
 
Just nu sitter jag barnvakt. Vi har myst hela kvällen med chips och russin framför Fem myror är fler än fyra elefanter. Barnen sover dock nu och jag kollar tv. Föräldrarna kommer vid 00. någon gång. Jag måste säga att jag tror att man går ner i vikt bara av att ha barn. Jag har varit super svettig hela kvällen av att fixa och dona och byta blöja och hämta vatten och göra välling och natta barn och läsa saga.. Nu har jag städat undan i lägenheten och sitter och kollar filmen på fyran. Så, Niccole du behöver inte ha dåligt samvete för att du inte tränar, ;)
 
Lägger in lite bilder från telefonen sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0