I almost forgot

Jag höll på att glömma det traditionella söndags inlägget. Och jag börjar med att skriva som alltid: vilken härlig söndag det har varit. Den har bjudit på svampplockning, ettårs kalas och handling och förberedelser inför veckans detox försök.

Gårdagen var också härlig. Middag och vin hemma hos Mickis i Tierp och efter det en liten utgång. Jag beundrar verkligen er som går ut varje helg. Jag var helt slut, och jag är glad att jag inte gör det varje helg. Mickis hade gjort världens godaste biffar måste jag bara upplysa om. Jag får nog be om receptet.

Inför min lilla rensning så tänkte jag att jag skulle försöka skriva varje dag om det hela (mest för att inte ge upp) vi får se. Hela morgondagens måltider är redan klara. Smoothie till frukost, rotfrukter,svamp och zucchini till lunch och smoothie till middag. Och lite morötter i mellan.

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon. Tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0