God förmiddag

Jag börjar med att berätta om min otroligt hungriga gårdag. Lunchen var inte så god. Med tanke på att jag inte hade nått salt på. Är rätt beroende av salt när jag tänker efter. Plus att min kollega hade med sig potatisgratäng. Höll på att avlida. Men tydligen är första dagen värst. Och det kan jag verkligen hålla med om. Fick ett litet sug när jag var på andra jobbet och gav barnen mat, efter maten fick de finncrisp och salami. Det är nog det bästa jag vet, så jag kunde inte motstå en. Åh vad gott det var!!

Middagen bestod av en smoothie på mango,banan, ingefära och Linfrö. Den var god :) och en morot på det!

Dag 2.
En timme före frulle, "Leverrensaren" som den så fint heter. (Apelsin,citron och olivolja)
Dagens frukost såg ut som jag hade rensat avloppen. Faktiskt! Tur att det smakade hallon, även om det var grönt och kläggigt. Det var hallon, spenat, ingefära (såklart), mango,vatten och lite citronmeliss. Som sagt så var den faktiskt jätte god.

I skrivandets stund så sitter jag med min morot och vatten och har stått emot tårta. Haha!

Lunchen idag blir sallad, och den ser jag verkligen fram emot. Den består av: spenat, rödlök, oliver, groddar, paprika, gurka, tomat, och avokado.

Middagen ikväll blir någon slags morotssoppa med ingefära och vitlök. Den smakade faktiskt inte gott så vi får se om jag ens äter upp den. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0