Fullt upp

Min kalender är verkligen full späckad. (Det beror på vad man jämför med) men i min värld så är den i princip fullspäckad tre veckor framåt. Och om några veckor kommer nästa månad att fyllas på. Jag har ju ett extra jobb, jag passar två barn efter förskolan. Nu ska jag även börja hjälpa en till familj, lite då och då. De frågade om jag ville hjälpa dem och självklart vill jag det. Känns så kul när de "vill ha mig" eller vad man nu ska säga. Så nu har jag skaffat mig de extra jobben som jag ville. Jag ska kolla vad som mer stod på "att göra listan" inför hösten. Anmäla mig till en kvällskurs var det också, och det ska bli av. Jag kommer dock börja i Januari då. Jag vet inte riktigt än vad jag ska läsa. Förhoppningsvis något kul och något som jag kommer ha nytta utav ifall jag skulle vilja plugga någon gång i framtiden.
 
Träningen har jag legat på latsidan med de senaste 4 veckorna. Jag har dock varit så aktiv hela tiden så jag har inte gått upp några kilon iallafall, och det känns ju positivt. Jag har snarare gått ner de kilon som jag lyckades gå upp i sommar. Nästa vecka ska jag köra en liten detox tänkte jag. Den pågår i fyra dagar och jag ska i princip bara äta grönsaker och frukt. phu.. Vi får se hur många timmar jag klarar av det. Förhoppningsvis har jag i tankarna att det bara är i fyra dagar, så det bör fungera.
 
Helgen är också full med massor av trevligheter. Imorgon jobbar jag 7.45-16-15 på mitt "vanliga" jobb. Och 16.15-23.00 på mitt andra jobb. Vi får se hur slut jag är imorgon när jag kommer hem. Sebastian kommer imorgon, stackarn! jag kommer säkert somna på soffan (som vanligt). Lördag så blir det tvätt av bilen, en tur i skogen hoppas jag på och sen på kvällen ska jag till Tierp för att fira min fina vän som fyllde år i måndags. Det ska bli så mysigt, saknar alla fina vänner! Söndag, Lilla Kiara har blivit ett år så då står det ännu ett kalas på schemat, super mysigt det med! Min fina Niccole, som jag saknar henne.
 
tjing! :)


Kommentarer
Niccole

<3 älskar dig!!!!

2012-10-04 @ 22:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0