SWEDISH HOUSE MAFFIA

Jag vet inte vart jag ska börja någonstans. I Torsdags, tog jag helg! Jag och Elin for till Solna, Friends Arena för att beskåda tre grymma dj:s. Det var så sjukt kul, och det var verkligen länge sedan jag gjorde något sånt här kul. Jag finner inga ord för hur det var där inne, hela Arenan full av människor , (närmare 40 000) Alla sjunger med när de spelar "Don't you worry child" Det var helt magiskt, verkligen!! Vi fick skjuts hem av Elins vän. Hela dagen igår tog vi det lugnt, kollade på hitta nemo, åkte och tvätta bilen, åt sushi och wok, skrattade åt gårdagen. :) Det kommer bilder, jag lovar!
 
Ikväll väntas återigen trevligheter!! :)


Kommentarer
Sofie

det är så jobbigt att jag inte fick möjlighet att se dem att jag gråter och äter B&J i sängen medans jag spelar deras lista på repeat! :'(

2012-11-25 @ 20:28:35
URL: http://sofiejohanssonfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0