Long time, a lot to tell

Blogg.se, appen fungerar inte på min telefon. Jag har tänkt flera gånger den här veckan att jag behöver skriva av mig lite. Men nix, då ville inte appen fungera. Jag vet inte riktigt vad det är som är fel, hoppas den börjar fungera snart.
 
Denna vecka har varit väldigt tuff, inte många stunder över. Sena kvällar varje dag och tidiga mornar. Jag ska jobba fyra timmar imorgon och sen får det vara bra för denna vecka. Jag räknade ut att imorgon efter de fyra timmarna som jag ska jobba, så har jag jobbat 60 timmar denna vecka. En normal arbetsvecka är liksom 40 timmar. Då förstår ni att jag varit trött. Plus att jag gjort en massa annat också, klippt håret, färgat ögonbryn och fransar och luciaövning. De är i och för sig roliga saker, men det tog tid det med.
 
Är i stockholm just nu och det har varit renovering hela dagen lång. Ytterdörren skulle bytas ut mot en säkerhetsdörr, och det blev verkligen super bra. (Förutom att de måste finjusteras lite imorgon). Jag var inte till så mycket hjälp så jag tog en långpromenad och kollade in området lite.
 
För er som missat så ska jag vara med i Uppsala lucia. Det ska bli så roligt att vara med, vi har övningar varje tisdag och snart är det kröning av lucia. Det betyder alltså att snart får vi reda på vem som blir lucia. Spännande. (Jag har faktiskt inga större förväntningar). Skulle ni vilja rösta så kan man göra det här: www.unt.se/lucia2012. (Kandidat nummer 6)
 
Jag skrev ju högskoleprovet för snart fyra veckor sedan, och snart borde svaret finnas tillgängligt så man kan få se. Jag hoppas inte direkt på så bra resultat, men kan endå vara roligt att se vad jag fick. Målet till i vår blir att skriva bättre. Det var jätte mycket matte, och matte är verkligen inte min grej.
 
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0