En snabbis innan sängen

Jag slänger in ett snabbt inlägg innan det är dags att hoppa ner i sängen. (Ja jag vet att rubrikeb blev rolig). Ikväll har det varit Luciaträning på schemat. Det är så kul, och nu börjar vi lära känna varandra lite bättre, alla tjejer. Ska eventuellt träffas någonting i helgen också, utanför sångträningen liksom. Nu när vi övar så har vi ingen lucia, eftersom röstningen inte är klar än. Det kom helst plötsligt upp lite frågor om hur lucia skulle göra vid den och den låten och ska hon sjunga, osv. Det slutade med att många tänkte, men nej jag vill inte bli lucia. Det ska hur som helst bli så spännande att se vem som blir, det kan verkligen bli vem som helst! Super fina tjejer allihopa :) På måndag är sista röstningsdagen everybody!!
 
www.unt.se/lucia2012
 
 
 
 
Sitter i min underbara Ziperall! (ser ut som en jätte bebis) (en parentes till, mamma gör också det) :)
Godnatt!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0