Underbara Lördag

Det blev som jag trodde, det blev ingen jogging tur imorse, tog en promenad istället. Lite snorigt var det så det fick bli en promenad. Åkte in mot Uppsala för att bege mig mot Cultus, det var så kul att träffa lärare och några av mina fina gamla klasskompisar. Vi kunde inte riktigt hålla oss borta från nålarna så det blev lite stick i fingrar för att kolla blodsocker och blodgrupper. Kul! Lite ont i fingrarna nu dock, det blev några stick.

Efter det så blev jag så super taggad på att plugga till Sjuksköterska, och sen jobba på ambulansen. Den drömmen hade jag när jag började skolan, men insåg att den drömmen var väldigt långt bort, den är fortfarande långt bort men jag känner mig mer motiverad till att faktiskt klara av den drömmen. Vi får se, det finns andra intressanta yrken jag vill prova på också.

Jag åkte till Stockholm efter det och vi åkte och handlade och så köpte vi sushi. Ikväll har det blivit en helkväll i soffan med hockey(!) Sebbe kollade mest och jag gjorde annat :)


Föressten, reklambilden har jag, Pernilla, Isis och Lisa gjort som projektarbete och nu använder skolan den som reklam på Facebook, flyers, osv. lite stolta!



Kommentarer
mamma

Härlig lördag förresten, obs stavningen. Puss

2012-05-13 @ 16:19:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0