Torsdag

Igår åkte jag till den stora staden Stockholm och vi grillade på kvällen och tog det lugnt. Imorse hade vi bestämt att vi skulle springa, vi sov ganska länge men sen gav vi oss ut. Vi skulle springa 5km men jag orkade verkligen inte så det blev vara tre och resten promenad. Sebbe och jag har aldrig sprungit ihop tidigare och jag tror inte vi kommer göra det igen efter detta. Jag kände mig skit dålig när jag sprang med honom. Han: röker,snusar och lever allmänt osunt (om man får säga så) Jag: tränar ganska ofta och försöker leva lite sunt. Han sprang på som fan och jag hängde knappt med. Mitt självförtroende sjönk till noll. Jag väger dock mer än honom men det känns endå så jävla surt att han pallade mer än mig. Nu ska vi käka lite lunch eftersom det bara blev ett ägg innan vi sprang.. Jag ska nog inte springa när jag inte har käkat så mycket.. Blää!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0