Helt slut

Nu tänkte jag göra någonting som jag egentligen inte gillar. Jag tänkte "skryta" lite. Imorse stod klockan på 05.40 jag pallrade mig upp och tog en promenad på 35 minuter. Åt en rejäl frukost efter det. Marsch pannkaka till jobbet! Efter jobbet sprang jag och min jobbarkompis Elin till en bilfirma i Årsta för att hämta en lånebil som hon ska ha. Perfekt att ha ett mål när man springer, inte bara springa och vända och köra samma väg tillbaka. Totalt blev det knappt 5,5 km. NÖJDA!! 32 minuter sprang vi 5 km på, vi har som mål att springa på 30 minuter om två veckor. Inga problem :) efter det skjutsade hon tillbaka mig till jobbet och jag åkte ner på stan för att träffa min gamla klasskompis Therese för att köra Dans Fuego med henne på Friskis och Svettig. Kul och jobbigt! (fast jävligt svårt och man hängde knappt med) nu sitter jag vid köksbordet och har slängt i mig en portion med pyttipanna! SÅ GOTT!!


Sådär, nu är jag färdig med skrytandet! Nöjd över mina prestationer idag :) nu ska jag packa väskan för jag åker till mitt hjärta imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0