Härlig Lördag

Ligger i sängen och har precis slagit upp mina blå. Sebbe åkte till jobbet för en och en halv timme sedan, egentligen skulle jag gått upp då men jag orkade inte. Det är ju lördag och jag är ledig, varför ska man stressa upp då. Jag ska gå upp straxt och åka hem till Uppsala igen för att besöka gymmet och träffa Elin för en spring tur :) ikväll blir det lugnt för min del, det har i och för sig varit lugnt hela helgen. Skönt att spara pengar och bara mysa.

Det är så skönt att vara ledig några dagar. Det har känts som Lördag varje dag, och idag är det det. Snart jobb igen. Men vi börjar rätt lugnt på Måndag med studiedag för våra Lärare så vi ska bara leka med barnen hela dagen. Inget uppstyrt schema som de andra dagarna.

Maten vi käkade igår! Marie kan hon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0