Äntligen Måndag

Det var kanske inte riktigt så det kändes imorse men jag hade endå en positiv känsla i kroppen. Tre dagars vecka är inget man har varje vecka (fastän att man borde ha det). Sebastian försov sig imorse men jag måste säga att jag är imponerad för 05.45 tittade jag på klockan och då hade inte han åkt än. Han börjar nämligen jobba 06.00. Jag får ett sms 06.01 och då är han på jobbet. Han har alltså tagit sig från sängen till jobbet på 16 minuter. Bra jobbat!

Efter jobbet idag så hade jag och en jobbar kompis bestämt att vi skulle springa. Det gjorde vi också, det blev knappt fyra kilometer, nöjda var vi och imorgon tänkte vi ge oss på det igen. Det känns så skönt att äntligen vara igång igen. Jag vet att jag måste tillbaka till rumpdoktorn men jag vill endå springa. Jag ska maila honom snart, har inte blivit av!

Blodomloppet är snart och vi måste ju bli lite fit för att klara av det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0