Lön idag

Alltid lika roligt med löning, men sen ska ju räkningar betalas osv. Jag ska inte gnälla, jag har inte så mycket att betala än så länge. Imorgon ska jag ta mig en liten runda på stan för att inhandla lite nytt till resan :)

Idag gjorde jag världens smartaste grej. Jag ställde kvar bilen på jobbet och sprang till gymmet, gymmade i 45 minuter och traskade tillbaka till bilen. Då fick jag med allt på samma gång. 3 km är det till gymmet så det är perfekt avstånd. Dock gjorde det jävligt ont att springa. Jag vill bara bli bra någongång så jag kan springa som jag vill och träna fotboll. Blä!! Jag ska ju springa blodomloppet och vårruset, dagarna efter varandra dessutom ;)
Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0