.

Hemma efter en mysig kväll hos fina Sune och Sonja. Påväg hem träffade vi på tre brudar på tunnelbanan. Och jag överdriver inte när jag säger att de pratade så högt så hela vagnen hörde. Till slut så Kunde inte Marie och Sebbe hålla tyst längre så de sa åt dem. Och det blev en lång konversation, med skrik från brudarnas håll. Jag har aldrig varit med om något liknande. HELT SJUKT! Så mycket fula ord som vi fick höra bara för att vi sa åt dem att dämpa sig har jag nog aldrig hört någon säga. Jag beundrar tjejerna för att de kom på så många ord. Galet. Idioter... Får jag sådana döttrar så tar jag nog livet av mig! jag säger det igen: har aldrig varit med om ett liknande bemötande.. Nu säger jag godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0