Biggest looser

Har precis tittat klart på det sista programmet av Biggest Looser, innan finalen och jag kan knappt vänta tills nästa vecka då finalen är. JAG DÖR!!!!! Man fick tjuvkika på nästa veckas program och det är helt galet hur smala de är. Jag kan knappt finna ord hur bra jag tycker att detta program är. Så himla bra och jag är lycklig i hela kroppen av att titta på det. De kommer vara så smala och fina och det är helt galet.

Jag kan inte ens skriva för jag är så glad.


Idag har jag varit hos Mormor och Morfar, tog med mig en kaka som jag bakade igår men Morfar gillade inte den. Jag kanske får försöka igen nästa vecka? haha :) Imorgon åker jag till hjärtat mitt i Stockholm <3


Kommentarer
Morfar

Du är så välkommen både med och utan kaka. Men det är ju gott med en kaka utan COCOS.

2012-03-23 @ 15:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0