Äter jag bara?

Jag tittade tillbaka på några tidigare blogginlägg och jag har konstaterat att jag mest lägger upp bilder på mat. Betyder det att jag äter hela tiden? Haha..

Jag måste dissa några saker. Jag älskar frukt och äter säkert 3-4 frukter om dagen, minst! Det är jätte smidigt att ha med sig frukt när man ska iväg eller slänga i gröten till frukosten. Gott med frukt helt enkelt. Men nu kommer jag till det jag vill dissa. Jag vill dissa det som blir kvar av frukten. Äppelskruttar, bananskal, osv. De är så snuskigt med bananskal och när man sitter i bilen eller bussen så vet man aldrig vart man ska göra av dem.

Imorgon ska jag ut och äta med några från jobbet, på Biztron. Ska bli trevligt, jag har aldrig ätit där men jag tror nog att det är god mat. Efter det så åker jag direkt till mitt hjärta i Stockholm. På Lördag blir det förhoppningsvis melodifestivalen och efter det Bowling :)

Nu tänkte jag lägga upp en till bild på mat. Pankaka med keso, banan, hallon och blåbär! GOTT :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0