Pärlan är hemma

Ja, rubriken säger allt. Den är så rolig att köra. Jag är jätte nöjd än så länge. Åkte till Gränby efter Västerås vistelsen. Kollade in rean. En stor fet DISS till den. Fanns ju knappt någonting. Besvikna tjejer gick där ifrån med en glass i handen. Dock var det bra att man inte hittade något, sparade pengar på det viset. Köpte en blus från Wera på Åhléns. Hade ju presentkort, på det viset gjorde jag inte av med några pengar. Gratis kan man säga ;)

Imorgon ska jag upp skapligt, ska hinna baka och motionera. Eftersom jag är världens snällaste storasyster så ska jag baka till min lillebror som ska ha med sig fika imorgon till hans jobb.



Kommentarer
Marie

Din Pecha är finare än min Pecha :-( :-)

2012-06-15 @ 09:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0