Nålar och TBE

Efter skolavslutningen igår så slutade vi, så otroligt skönt att sluta tidigt. Jag åkte ner på stan för att göra ett besök hos Mårten (ni vet nålmannen). I samma lokaler så finns det en kvinna som håller på med vaccinationer, hon frågar mig varje gång om jag väntar på att vaccinera mig. Varje gång säger jag "Nej jag ska in till Mårten". Men igår så kände jag mig lite spontan och har faktiskt tänkt att vaccinera mig mot TBE, så jag tog första sprutan medan jag väntade på att få komma in. Smidigt och snabbt gick det, dock lite ont i armen idag.

Nålarna gjorde ont som vanligt. Jag börjar fundera om jag verkligen kommer att bli bra. Jag har haft skadan i drygt två år och har varit och fått behandlingar i ett år. Så jävla drygt, om ni ursäktar min svenska. Jag vill bara bli bra och kunna köra på som vanligt. Leds på denna rumpa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0