Kaffetunna

Jag har blivit en riktig kaffegalning. Förut kunde jag dricka kaffe och tycka att det var gott, det var ingenting som jag behövde men det var gott ibland. Oftast så drack jag bara kaffe hos andra, typ vid kalas och så. Men nu innan jag skulle sova så kände jag hur sugen jag blev på kaffe, kom på att jag inte druckit på hela dagen. Pricken över iet så hade vi ingen mjölk. (vi bor på en bondgård, det är väl klart att vi har mjölk) det fanns bara ingen mjölk i kylskåpet. Det fick bli vaniljvisp, GOTT!! lyxkaffe så här på kvällen.

Nu känner jag hur jag börjar få träningsvärk i armarna. Hann med gymmet en sväng idag. Skönt :)


PÅ TORSDAG FÅR JAG HÄMTA MIN BIL!!! WIIIII :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0