1 juni 2012

Idag är det ett år sedan, ett år sedan jag vaknade upp på morgonen och förstod att det var sista dagen i skolan. Sista dagen som vi skulle vara klasskamrater. Det regnade den här dagen för ett år sedan, vi åkte till skolan och var förväntansfulla, även fast vi egentligen visste vad som skulle ske. Vi skulle springa ut för sista gången från skolan till våra familjer och bara vara hur lyckliga som helst, lyckliga att vi faktiskt klarat skolan. Den här dagen var den mest underbara dagen i hela mitt liv. Skolan har varit tuff på många sätt, man fick slita ordentligt i mellan åt. men den har också givit mycket glädje. Genom att ta studenten så fick man det bekräftat att det var värt allt slit. Vi sjöng den här dagen, vi höll tal och vi var så glada. Glada och ledsna på samma gång. Ledsna över att vi inte skulle ses varje dag i fortsättningen. Underbara dag!! Jag börjar nästan gråta när jag tänker på den. Jag vet att jag inte alls vad nöjd med hur jag såg ut i håret eller kroppen, men just den dagen så brydde jag mig inte ett dugg :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0