feber och magont

Ja det kom som en riktig käftsmäll igår eftermiddag/kväll. Jag började få jätte ont i magen och började frysa som en tok. Fick jätte ont i kroppen och kunde knappt röra mig. orkade bara ta mig upp till sängen. Frös som en galning, fick ipren och somnade. Vaknade vid 12 och svettades som en galning istället. Imorse så var febern borta, men magen är fortfarande konstig. Jag har bara en konstig känsla i övre delen av magen, hade det för några veckor sedan och vi trodde det var magkatarr. Det gick över, inget mer med det liksom. Men nu har det på sätt och vis kommit tillbaka. Det börjar kännas bättre nu, har inte varit sugen på mat över huvudtaget. Det har blivit kräm,macka,chips och glass idag. Det var det enda jag var någolunda sugen på. Köpte mina favorit kakor för att jag kanske var sugen på dem. Vanligtvis kan jag äta hela paketet (typ), nu gick knappt en kaka ner. Hatar när det är så här. Särskilt när vi ska åka bort i morgon. Jag och Jennsan styr spakarna mot Västerås över helgen. Då vill jag inte må dåligt. Men jag knarkar samarin nu, så det borde gå över.
 
För övrigt måste jag säga att det är underbart med semester. Drygt med sådana här dagar när jag bara legat i sängen och mått dåligt. Men sånt händer.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0