En helg full med mys

I helgen har jag varit hos min underbara vän Niccole. Vi har myst, badat, sprungit, promenerat och shoppat, (ätit pizza också men det struntar vi i). Mycket har vi hunnit med, super mysigt. Idag var det så skönt att vakna vid halv tio, och veta att jag inte behöver göra någonting idag om jag inte vill. För nu har jag semester på riktigt. Så himla skönt, bara vara ledig och njuta.
 
En liten sak som jag måste skryta med är att jag har sprungit en mil för första gången i mitt liv. Igår var dagen när detta hände. Det gick inte super fort men vi tog oss runt och det var en helt underbar känsla efteråt. Smärtan i rumpan var inte skön, det gjorde verkligen skit ont så det var ju ett litet minus, men annars så var det faktiskt inte så farligt. Det var tänkt att jag skulle ge mig ut på en liten tur nu också, men vi får se om jag kanske bara kör styrka istället. vem bryr sig :)
 
Här kommer en underbar bild från Italien resan för 5 år sedan med min underbara familj, detta gör vi snart igen va? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0