Blommor, sushi och kaffeblask

Sushi och blommor väntade mig när jag kom hit till Stockholm. Vi har suttit ute på balkongen och myst hela kvällen. Sebbe försökte sig på att göra kaffe, det blev inte det godaste kaffet om jag ska vara ärlig, kaffeblask :) Hur som helst en välbehövlig kväll för bara mig och Sebbe. Inte alltid så lätt att hålla ett distansförhållande vid liv, när helgerna blir det enda alternativet att ses på. Det har varit väldigt mycket nu den senaste tiden så det är så skönt att bara vara tillsammans och inte göra annat än att sitta i soffan och äta chips. Nu väntar tre veckor tillsammans, då Sebbe fick semester idag. Underbart!! Puss

 



Kommentarer
Suzann

Då får vi se om kaffet hos oss duger - Nespresso, bara att välja vilken intensitet man vill ha:)
Vi ses snart - längtar! Ska bli så roligt att få ha er här:)
Kramar Suz

2012-07-15 @ 15:23:11
URL: http://vardagssaker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0